Известие

Collapse
No announcement yet.

Не пали?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не пали?

    Проблема е от тази вечер, качих се запалих си, след малко си обърна на газ, никакъв проблем, след ~5км спирам, след 20мин. се качвам върти, но не иска да запали, даже не закача да присецне, не мърда, само върти на празно.

    Първо си мислех да нямам проблем с кода на ключа, но той си загасва, и продължава да върти. Все пак взех и оригиналния ключ и пак същото.

    Сипах още 5л. бензин, не помогна.

    Утре ще я закарам на сервиз, но пробелма от каде може да е? Датчик на коляновия вал? Колата близо час и повече седя на дъжда и според мен изтина, но пак не запали.

    Свещите са на ~25 000км., но нямаше как стана тъмно и много дъждовно да сложа старите и да пробам пак.
    sigpic
    ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
    0889 636 093

  • #2
    бензинова помпа...
    пробва ли директно на газ да запалиш?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Да не се сетих, че мога да запаля на газ директно, утре ще го пробвам и това, ако запали на газ е ясно, нещо по бензина и начина му на впъскване.

      И на газ не запали. Явно проблема не е в подаването на горивото.

      Днес се надявам да се разбере от какво е проблема.
      Last edited by raiders; d.m.y г., 10:22.
      sigpic
      ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
      0889 636 093

      Comment


      • #4
        Проблема се задълбочава и когото повече хора мислят може да се намери решение. Дори някой да се е сблъсквал с нещо подобно.

        След диагностика е дало грешка на датчика на коляновия вал и той е сменен с нов, има и грешка на ланда сондата, но тя от когато сложих газовата ~1.5год. и няма как да се отрази на нещата според мен. Друг грешки и проблеми не показва.

        Колата не пали, след проверки се установило, че работи помпата и бензина стига до рейката, но напрежението било ~1V, а би трябвало да е 12, не съм много сигурен, но бензин не се пуска, сложена е друга рейка пак същото. Проблема остава и аз си мисля да не е заминал нещо компютъра? Всичко по газта е откачено да не би да прави нещо проблеми от там.
        sigpic
        ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
        0889 636 093

        Comment


        • #5
          Напрежения из колата много . Конкретизирай за кое точно говориш ? Като въртиш на стартер, диагностиката показва ли обороти ?

          Comment


          • #6
            Не разбирам много аз, но компа не давал коректен сигнал към дузите, имало проблем с него, точно какво...

            Въпроса е, че се пуснаха допълнително някакви кабели и колата пали, няма грешки, даже смених и детчика на коляновия вал и сега оборотите не мардат както преди, не знам дали са се оправили само от това.

            За сега няма да правя нищо друго, но мисля, че трябва да сменя компа, а тук вече не ми е ясно, като го намеря с кода какво и как става?
            sigpic
            ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
            0889 636 093

            Comment


            • #7
              Добре де, ако екуто не подава правилен сигнал до дюзите, логично погледнато каквито и жици да се пуснат, то сигнала ако е бъгав, пак няма да стане, освен ако екуто някак си пуска в друга последователност на цилиндрите...която последователност да се знае.......някак си не мога да си го обясня....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Ако датчика за оборотите не е подавал сигнали, нищо не се подаде искра, нито ще се подаде напрежение на дюзите.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Добре де кой е тоя датчик за оборотите? Този на коляновия вал дето е сменен ли?

                  Въпреки това пак не палеше.
                  sigpic
                  ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                  0889 636 093

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
                    Добре де кой е тоя датчик за оборотите? Този на коляновия вал дето е сменен ли?

                    Въпреки това пак не палеше.
                    Той ама то не може да се разбере в писаниците ти кое кога е сменено и какво е правено.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Колата не пали, сменя се датчика на коляновия вал и пак не пали. От това по-ясно.
                      sigpic
                      ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                      0889 636 093

                      Comment


                      • #12
                        Инжекторите са на общ +, достатъчно е да се подаде ток на един, и се захранват и 4-те.Инжекторите и подгрева на сондата са на един +.
                        Проверени ли са бушоните и релетата?Според мен, е много вероятно да е гръмнало реле.
                        sigpic
                        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                        Comment


                        • #13
                          Само дето не се управляват по плюс.

                          Главното реле за двигателя. През него минава плюса към всички сензори. А те вече се управляват по маса. Демек като се даде на контакт плюса трябва да отиде на инжекторите. А те вече се комутират по маса. Ако го няма плюса е ясно. Трябва да се търси къде е. Ако е там, трябва да се търси къде е масата на ЕКУ-то.
                          Last edited by oem; d.m.y г., 20:37.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Само дето не се управляват по плюс.

                            Главното реле за двигателя. През него минава плюса към всички сензори. А те вече се управляват по маса. Демек като се даде на контакт плюса трябва да отиде на инжекторите. А те вече се комутират по маса. Ако го няма плюса е ясно. Трябва да се търси къде е. Ако е там, трябва да се търси къде е масата на ЕКУ-то.
                            Е то е очевидно че му липсва +, иначе каквито кабели да му пускат, няма да запали.
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                              Е то е очевидно че му липсва +, иначе каквито кабели да му пускат, няма да запали.
                              Дам това звучи логично, явно ще отида в неделя на срещата в София и да си поговоря с феновете на марката.
                              sigpic
                              ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                              0889 636 093

                              Comment

                              Working...
                              X